Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, October 23, 2009

Pagi Yg kelam kabut

Pagi tadi tah macam mana tah, boley lak aku xjaga..terjaga dh pukul 7.47pagi..ya ampunn..apa lagi.kelam kabut la kejutkan abg.kira benasib baik juga la tu.watnya aku tejaga pukul 10pagi.camner..terpaksa amik mc u..hahhaa..aku bagitau abg yg kami terlewat dh ni..abg pun dengan senangnya bangun terus capai towel g mandi.klu tak susah benar aku kejutkan dia.dok emmm,emmm.pagi ni tau lak dia terkocoh2 mandi,siap bagai..hahahha..taupun akupun sama la,terkocoh kocoh mandi dan besiap bagai kann..sampaikan xsempat la aku nak siapkan breakfast.abg call kawan dia.nk tumpang pegi ofis sbb arini aku terpaksa guna motor.keta ada problem sket..huhu..minyak itam dok keluar so aku xbani la nk drive arini.suh abg pegi check dan baiki dulu.sebenarnya abg yg menyebabkan minyak hitam tu keluar.petang semalam abg dtg amik keta kt ofis aku, katanya nak basuh keta dan petang tu dia datang la amik aku kan.masa nk parking kat kuaters la menda alah ni jadi.rasanya tekena kt divider tu.siket je pun xsanka leh meninggalkan kesan degil lak..ermm tadi call tanya abg.dah repair belom keta.katanya dah siap repair dah..alhamdulillah xder la serius sangat.kalau kena tinggal berhari hari kat workshop tak keharu kami nak pegi keja.

0 Bisikan Asmara (::