Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Thursday, October 01, 2009

macam macam nak cerita.tapi..

semalam abg kena pegi taiping sbb arini abg ada appointment kat Lumut.mukin abg balik penang esok pagi.semalam abg call aku.x tahan lagi rasa.aku berbual ngn abg sambil menangis..penantian kami masih tetap menjadi penantian.xtahu sampai bila kami akn terus menanti.abg pujuk aku supaya aku besabar.apa lagi yg mampu aku lakukan selain bersabar kan. dalam masa yang sama aku masih kecewa ngn abg.mengapa dan kenapa biarlah antara kami berdua saja yang tahu.tapi aku sedar manusia tidak ada yg sempurna.tidak lepas dari membuat kesilapan.kerana itulah aku masih memberi peluang pada abg. pagi tadi aku msg abg.tanya abg ingatkah dia hari apakah ini?then trus abg call wish hp bezday to me..huhuhu.masa tu abg tengah besiap2 untuk ke Lumut.jd malas nk kaco abg.oh ya 11 oct nanti aku ada appointment dengan dr gangga lagi.takut ada,isau banyak..huhu...

3 Bisikan Asmara (::

Wife to Firdaus Ghazali said...

mcm berat je masalah ida nih...byk2 sbr ye ida...semoga tabah selalu...

syaida said...

aah azie..berat sangat.tp syukur dh settle dh pun.cumanya luka itu masih berbekas lagi.huhu..

Wife to Firdaus Ghazali said...

ida...sentiasa bykkan bersabar ye...setiap org ada kisah duka dlm rumahtangga...kdg2 itu juga yg akan mengeratkan lagi hubungan suami isteri...yg penting...setiap permasalahan kena bwk berbincang suami isteri...azie x pandai nak nasihat cuma nak redakan je perasaan sedeh ida...reda ke???hehe...doa byk2 ye ida...tambah bila rumahtangga sunyi tanpa kehadiran cahaya mata mcm kita nih...dugaan tu lagi byk...