Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Wednesday, July 01, 2009

sampai atieee..tskk

semalam kannn..aku kannn...ish ngegada lak ko nie ida.nk type taip je aa..mcm men2 lak..hahhaa..takkk, semalam ada kejadian sentap menyentap la pulokk...sapa erk yg tersentap tuh...huhuu..dh tentu2 lah mrs syaida..walaweyyy....geramnya aku tau...macam ni..semalam dari siang sampai tgh malam la, aku dok tgu2 abg call ke hape..tp sampai ke sudah jgn kata call, m.call pun x dpt weyy..bwekkk..dh aa tu sms apa pun idokk..sedih sekejap..apa tak ingat ke abg kt aku ni ha..asyik aku jew dok ingat kt dia..not fair lah..huhu..voley pkir gitu? 12.30am, ishhh xleh jd nie..trus capai hanset..& type2 la ayat beh kurang trus send kat abg..

ayat2 itue :- A : xcall o sms pun..x ngat kat syg la tu..huhu P : syg ni mcm xtau abg kat sini watpe kan..xtvt sukan padat la.. A: ala malam xkan sukan jgk..xper laaa...:( P : bateri kong, kan lupa wak charger kan..ni baru on fon je nih.

truss aku xreply2 dh sms tuh..tdo lagi bagus..majuk la konon..buwok amat kan pangai aku..ye aah sunyi aku dok sensorg ni kt umh.klu ada teman bual2 ok la xdernye aku nk manja2 ke ngegada ke kannn...so, decide xnak call o sms abg sok n ari2 setereusnya.mang marah banyak ni..hukhuk

tapi kan, arini kan..aku dh ok dh..syok2..wajahku seceria wajah bb kt atas tuh..hihihi...sbb pew tau, sbb abg yg call aku dulu arini..siap pujuk2 lg tuh..lama dh x dipujuk2 ni..wahaaha..masa mula2 abg call tu kan..seyes lawak la...aku mls nk jawab tp dh banyak kali sgt dia dok pulun call makanya jawab jgk la..ceyceyy konon2 nk tunjuk aku keras ati la..abg tya mcm ni."syg apasal lmbt jawab abg call ni..marah abg lg erk..syg dokwatpe tuh"..aku, "wat keja la wat pe lagie"..*dgn nada suara yg cm nyampah2 sket tuh, siap tarik muka lg tau..agagga*.. tau abg ckp per, "awat la yg dok wat muka tuh, abg tau syg msti wat muka kt abg kan"..kahkah..mang betol pun aku wat muka kt abg..pastu abg say sory n sembang2 menda len lg lakan..mls la nk citer suma..hahhaha...

2 Bisikan Asmara (::

azryna abdul said...

bbye..huhuhu..kim salam org pida 8 tau..
rajin p la singah umh aku...
hihihi

syaida said...

hehe..xp dh kot umh hg..sbb hg xda..ceqqq segannn..huhu...