Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Monday, June 29, 2009

Ditinggalkan lagiee..tskkkk=(

nampak gayanya mlm ni keseorangan lagi la aku..tsk=( abg kena g kelatan..5 days ooowww..lama jgk..dh lama diri tak ditinggal2 kan..asyik bekepit bsama jew..sedihnyew.. kalau la kami ada anak..msti aku xterasa sunyi sepi bila abg kena outstation kan. abg pun xyah isau2 lg dh syg dok sorg2 kan.. sbbnya waktu tu dah ada anak kecil menemani waktu2 sunyi ma, penawar dukalara dihati syg jika sedih.. kalau laaa..impian ini tercapai alangkah bertambah bahagianya hidup ini ku rasa..nasib2..puas sudah beriktiar sana sini namun permata hatiku tetap xkunjung jelma jua..sampai bila agaknya harus aku menanti, menanti dan terus menanti..sedihnyewwww.. kesedihan yg xdpt diungkapkan dgn kata2.hanya mereka yg senasib saja tahu bagaimanakah rasanya???

3 Bisikan Asmara (::

Wife to Firdaus Ghazali said...

cedeynya...bila la kita nak ada baby kan???itu la yg kita suma hrpkan syaida...punya anak yg akan memeriahkan lagi rumahtangga :)

syaida said...

aah azie..bila la gakknya kan..sedih sgt2 nih..uwarggg.

Wife to Firdaus Ghazali said...

penantian tu mmg satu penyeksaan :)