Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, March 07, 2014

Kemaafan Yang Terindah

Assalammualaikum w.b.t

kehidupan berumahtangga memang indah kann..Ada teman untuk bercerita dan berkongsi kisah suka dan duka.Ada anak-anak penyeri dan penghibur dikala keletihan atau kesedihan.Namun keindahan itu tak semestinya indah sentiasa.Pasti akan ada onak dan duri sebagai ujian untuk kita.Apa yg penting kita harus pandai mengatasi onak2 itu.Sedangkan lidah lagi kan tergigit inikan pula suami isteri.

Ermmm..Mukadimah yg agak panjang..Sebenarnya semalam ak berselisih faham dengan cinta hati.huhu..sedih bila dikenangkan.Bukan tak pernah bergaduh.Bohong sangat la tak pernah gaduhkan.Macam tak de jiwa plak bila takde gaduh2 manja macam ni.Nak ikutkan sejak ada anak2 ni dah lama tak gaduh manja dengan cinta hati.Sebelum ada anak kerap tau gaduh.haha..Tapi gaduh dan rajuk yg tak berpanjangan.kalau gaduh pagi nanti tengahari dah baik.kalau malam esok pagi dah boleh gelak sesama..

Punca perselisihan faham tu.Biarlah rahsia.Pagi tadi macam biasa siap2 diri sendiri,anak2,sarapan terus pegi keja.Cinta hati belum bangun.cuti seminggu..Jeles aii sebab aui tak dapat cuti.huhu..Sampai2 ofis terus ambik fon nak call customer.Bila on ja fon trus nampak msg dari cinta hati.Selalu kalau kami gaduh macam tu la.akan type apa2 yg tak puas hati ke,mohon maaf ke kat msg fon pastu terus out dari msg tu. so esok pagi kalau kita buka fon terus nampak msg tu.msg yg tak disend dan tak disave.hihihi..punya la ego nak cakap face to face kan.Sebenarnya malu kott..huhu..

Dalam msg yg ku dapat cinta hati mohon maaf dan terangkan segalanya.Terus bibir tersenyum hati berbunga2 riang.Sebenarnya perasaan marah yg semalam tu dah hilang dah pun bila bangun pagi tadi..Macam tak sabar je nak balik jumpa cinta hati.Ayat terakhir darinya buat ak terharu..Syg pun sayangkan abg.syg selamanya..awww..jangan muntah naa..hahaha


posted from Bloggeroid

0 Bisikan Asmara (::