Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Tuesday, September 15, 2009

pejam celik pejam celik tinggal beberapa ari je lagi, ramadhan kali ini akan meninggalkan kita.sekaligus syawal akan menjelma.kejap je kan masa berlalu.tahun ni aku ngn abg dh sepakat beraya kt umah famili aku dulu, lepas tu baru blk beraya umah famili papa.ala dekat je pun, bukan sampai bejam2 perjalanan.hehehe..rasa bersyukur jgk la kan xpayah nk perang2, pening kepala nk blk kg sapa dulu ;p tahun ni adalah kali ke3 aku ngn abg beraya besama2..syukur sgt2 sbb papa dpt cuti..ada kawan abg tu xdpt cuti kena bertugas jugak di hari raya..kesiann dia..nk buat mcm mn kan.. persiapan raya? untuk aku dh settle..abg je lom settle lagi..tengok aah mlm esok ke baru nk shopink keperluan raya abg..malam ni xboleh sbb abg ada majlis bebuka pose ngn department dia..nmpak gayanya bebuka sorg la aku mlm ni..sedihnyaa..haihh ujan la plak kat sini..lebat lak tuh..wat mata aku ni stimm jew..kihkih..lambatnya hari sabtu..xsabar mau blk kg nih..dikesempatan ni juga aku nk mengucapkan salam aidilfitri buat semua..maaf zahir & batin..

0 Bisikan Asmara (::