Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Tuesday, August 11, 2009

kisah semalam & arini

kisah semalam
after solat maghrib aku g amik abg kt depan kuaters tempat kami berdua berteduh selama ni.plan nk g tukar tayar keta.pegi merata2 kedai tp sumanya dh tutup daaa...ermm perut lak lapar sgt..then trus ajak abg g mkn trus la..abg ok jew..decide mkn charkotieew kat sunny charkotiew..agak fomous charkotiew ni kt penang..klu sapa2 dtg png singgah la rasa kelazatannya..hahaha teriklan la plak..sempat lg abg ngajak kawan dia mkn sekali (jiran sebelah umh kami jew).diorg lambt sampai kami bedal dulu sbb dh kebulur masing2..teheheehe...lepas tu abg g kem plak sbb nk arrange majlis tuk pegawai diorg..dh nk posting dh..aku xsedar aku tdo jam bapa..tp yg pastinya awal la..mang ngantuk thp tenuk dh..bila terjaga dr tdo trus tgk jam, dh jam 1pagi..abg lom blk lg..ishhh lambatnyew..trus call abg tp xdpt lak mcm off jew..risau takut apa2 hal jd..huhu..geram pun ada...aku lak trus xleh tdo dh pastu..jam 2.30pagi baru abg blk..abg ckp hset bateri kong..yekewwww...

kisah arini
abg call bagtau roadtax keta xleh amik lg sbb sankut saman..huhu...saman apa lg aritu dh bayar..hampeh tol ni mesti kawan ija xbayar ni..manusia skang ni dh xleh nk pecaya dh..ingat2 duit yg ko mkn tu..xkan selamat dunia akhirat..alkisahnya begini, di entry2 yg lepas ada akustory pasal waran tangkap kann..so aku minta la tolong kwn aku ni ija tolong setlle kan..sbb dia polis..nk minta tlg dr kena denda waran tu aarr..tp ija lak bkn bahagian trafic so dia minta tlg kwn dia dr bhgn trafic tlg settle kan..ija ckp kwn dia tu boleh diharap.aku pun ok jew trus bg duit kt dia..bengong jgk aku ni pecaya kt org..huhu..xsangka nk jd cmni..tp ija jnji dia pulangkan duit aku blk..tp sian lak kt dia bkn salah dia pun..kwn dia tu yg hampehh...ingat2 lahh

0 Bisikan Asmara (::