Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, March 28, 2008

~My Soulmate Bezday~

Bezday abg kali nie celebrate kt umh jer.tp bes jgk.slalu asyik celebrate kt luar jekan..so kalinie nk wat kelainan la konon..abg xtau pun yg aku nk celebrate bezday dia..hehehe..mlm nie aku siap suh abg kuar ngn kwn2 dia lg..kan apa xnak dia tau awal2...kan suprise...hahaha...abg cm pelik jer tp dia ikut jer...tu yg bess tue:)) bila abg kuar je aku pun kelam kabut ngn adik kuar g cari kek n present... tired giler wat keje last minute nie tp puas hati larr..bila dh settle suma trus blk prepare kt umh lak..siap letak belon bebyk lam umh...hahhaa...fuhh penat meniup belon nie mau semput den...11.30pm sms abg suh dia blk..aku ngn ct off suma lampu...gelap...gulppp takut jgk...xcely aku nie mang penakut pun...wakakkaa..tahan jer tuk mlm nie jer...bila abg buka pintu je aku trus nyanyi lagu bezday utk abg..mcm bes jew nyanyi..hahhaaa..abg lak tersengih2 mengalahkan kerang busuk...huhu...muka pun nek kaler len...akekekke...klakar..xcely abg xngt pun yg mlm nie bezday dia..that's why he unexpected....hikss:D

0 Bisikan Asmara (::