Biar gambar menceritakan segala-galanya..huhu...
Thursday, June 23, 2011
Wedding Adikku Part 3 - Majlis Sebelah Pengantin Lelaki
Hasil Contengan Oleh IedaSyaida at 4:49 PM 0 Bisikan Asmara (:
Wedding Adikku Part 2 - Majlis Sebelah Pengantin Perempuan
Sabtu 4 Jun 2011
Bajet good2 ja kan dok buat entry part-part ni.hihihi.. Bukan apa supaya tak serabut mata melihat.. Boleh magrain ooo jika muntahkan segalanya sekaligus..kihkih.. Kalau yang tadi pasal akad nikah, yang ni pulak al kisahnya semasa majlis kat rumah kami pulak..Tarikh ni, punya la banyak kenduri. Tetamu yang datang tu rasanya dah pi pekena nasi minyak dah bapa buah rumah kenduri agaknya..hihihi..Hari ni best sangat sebab dapat jumpa kawan-kawan study dulu-dulu. Nak dijadikan cerita, sama-sama pengantin lelaki sampai dan bersiap sedia nak menjamu selera hujan turun mencurah-curah dengan lebatnya. Seolah-olah turut meraikan..hahaha.. Nasib la pengantin tak basah kuyup yer.. Maunyer hujan turun time berarak, tak lintang pukang pengantin perempuan lari meninggalkan pengantin lelaki..hahaha..Motif takut make up tanggal..haihhh apa yang aku mengarut ni...erm tapi sad la, gambar dengan family aku dan kawan-kawan aku belom siap lagi. Gambar yang aku nak pamerkan ni hasil snap dari kami-kami yang tak bertauliah dan hasil kidnap dari FB adik aku yang kawin ni la.kuikuikui...layan kan ajalah..
Kami yang interprame dulu dan nak jugak glomour...kihkih
| My brother yang menyibuk ja |
And fovourite picture of the day... :)
| Opppsss terlebih sudahhh..hihihikk |
Hasil Contengan Oleh IedaSyaida at 12:00 PM 0 Bisikan Asmara (:
Wedding Adikku Part 1 - Akad Nikah
Jumaat 3 Jun 2011
| Sesi membatalkan air sembahyang |
| Sempat lagi tu dok jeling kamera |
| Mertua vs menantu :) |
| Pengantin Perempuan |
Hasil Contengan Oleh IedaSyaida at 11:01 AM 0 Bisikan Asmara (:
Sunday, June 14, 2009
uhuuu...rindunya
rindunya kt belog nih..agak lama xhupdet eh..biasa la virus kebizian & kemalasan telah menyerang diriku..wahahhaa..xde apa pun yg bess.ni sesaja je nk hupdate kasi entry banyak..kuikui..petang semalam after keja, aku ngn abg g kenduri kawan abg kat nibong tebal..area sg acheh..ada lagi 2 org kawan abg ikut skali..diorang xbawa wife pun..aduyaii den sorg la pompuan nmpak gayanya..ngatkan diorang bawa wife masing2..tp xpe ada den kisah...hihi..kitaorang sampai dh petang dh..yelorr dh gerak ke sana pun dh lewat kan..sampai di sana org pun dh kurang dh pun..lagi bagus kan, xyah nk segan2 mencekiknyew..huahuahua..kami suma pun menjamu la selera memandangkan masing2 blom mkn papepun lg makanya masing2 menjamah makanan dgn penuh berselera skali ;p
Thursday, September 04, 2008
pernikahan & perkahwinan
Hasil Contengan Oleh IedaSyaida at 10:01 AM 0 Bisikan Asmara (:
Labels: Wedding
Tuesday, May 27, 2008
~we just turn 2~
Hasil Contengan Oleh IedaSyaida at 12:07 PM 2 Bisikan Asmara (:
Labels: Wedding


