Lilypie Second Birthday tickers

Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: EVERYDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Wednesday, February 25, 2009

kisah itu terimbas di kotak mindaku =(

kenapa??aku pun xtahu mcm mn nk hapuskan terus ingatan ini dari mengingati kisah2 yg xpenah aku undang itu. *perlukah hantukkan kepala ke dinding* owhh no! no!
apa yg pasti 10Jan2009 akan sentiasa tersemat dlm hati nurani aku yg suci ini.*prasan yg xsudah2*..tarikh ini membuatkan aku curiga dengan hubungan yg dibina.gangguan org ke3 amat2 memedihkan.*berubahkah kasihnya, cintanya, owhh! aku xpunya jawapan utk pertanyaan itu =((
betul kata org jgn diharapkan panas hingga ke petang..kerana mungkin gerimis akan mengundang nti..aku cuba menjadi yg terbaik.tp menjadi persoalan padaku, kenapa masih ada insan2 yg tega membuatkan kejujuran, keikhlasan, ksh syg itu musnah?kenapa harus mendorong insan lain kearah keburukan? itulah lumrah kehidupan..
maafkan aku andai xdpt merealisasikan impian bersama.maafkan aku andai diri ini yg bersalah.bukan itu yg kupinta.aku & dia hanya insan biasa yg xmampu lari dari membuat kesilapan.
andai ku mampu aku ingin sekali melempar jauh2 kisah2 itu dr kehidupan ku.mukin masa mampu mengaburkan ingatan ku..moga apa yg aku & dia lakukan akan mendapat rahmat darinya, dipermudahkan segala urusan kami dunia & akhirat.
pada insan2 parasit yg xmenyenangi kebahagiaan insan lain,renungilah sejenak apa yg dilakukan.kehidupan kita seperti roda,terkadang kita di atas terkadang juga kita dibawah. percaya atau tdk..org yg teraniaya itu sentiasa bahagia & bertambah ceria =))

0 Bisikan Asmara (::